MENU

 Міжшкільне методичне об'єднання учителів географії та економіки

03.11.2016 року, на базі комунального закладу Байковецька ЗОШ I-IIст,відбулося  засідання міжшкільного методичного об`єднання вчителів географії і економіки  Байковецької громади.  На засіданні були присутні зав. методичним кабінетом відділу освіти Байковецької громади Наталя Михайлівна Загнибіда , заступник директора по навчальній і виховній роботі Байковецької ЗОШ I-II ст, Гущина Наталя Романівна, а також вчителі: Яценко Д.С(Байковецька ЗОШ I-IIст, вчителть географії)- голова міжшкільного методичного об`єднання вчителів географії і економіки, Логін Г.В, (Лозівська ЗОШ I-IIIст- ДНЗ, вчитель географії і економіки), Луцюк Р.В.( Стегниківська і Дубівецька ЗОШ I-IIст, вчитель географії), Котович  Г.В. ( Шляхтинецька ЗОШ I-IIст., вчитель географії).
 
  
 
 
 
         На засіданні розглянули питання«Формування предметних компетенцій як шлях посилення ролі географії та економіки в особистому розвитку учнів у підготовці їх до практичного життя» - Наталя Михайлівна Загнибіда. Наталя Михайлівна пригадала присутнім про види предметних компетентностей, роль кожної з них на різних типах уроків, а також на різних етапах уроків.  При цьому Наталя Михайлівна наголосила,на дотриманні вчителями при викладанні географії і економіки формули  компетентності:
-          по-перше, знання, проте це не просто інформація, а інформація, яка швидко змінюється, є динамічною, різновидною, яку необхідно вміти знайти, відсіяти від непотрібної, перевести у досвід власної діяльності;
-          по-друге, учень повинен вміти застосовувати ці знання у конкретній ситуації, розуміти того, яким способом можна отримати ці знання;.
-          по-третє, учень повинен  адекватно оцінювати себе, світ, своє місце у цьому світі, конкретних знань, а також методу їхнього отримання чи застосування.
Формулу можна виразити так: компетентність = мобільність знань + гнучкість методу + критичність мислення.
Також Наталя Михайлівна ознайомила присутніх з так званим методом Блума – варіант класифікації педагогічних цілей, запропонований групою вчених, під керівництвом Бенджаміна Блума у 1956 році. Він запропонував поділити усі навчальні цілі на три види: когнітивну, афективну і психомоторну. Ці сфери можна описати словами «знаю»,  «відчуваю»  і «творю». Ціль таксономії Блума, - це мотивувати педагогів фокусуватися на всіх трьох сферах, пропонуючи таким чином найбільш повну форму навчання. Для закріплення, Наталею Михайлівною, було запропоновано і проведено тренінг, по типології навчальних компетенцій і їх видах.
          Питання «Проблеми роботи з контурною картою» було розкрито Діаною Степанівною Яценко, вчителем вищої категорії комунального закладу Байковецька ЗОШ I-II ст., також Діана Степанівна роздрукувала методичні поради, щодо вимог роботи з контурною картою, та практичними роботами, в яких контурна карта є одним з основних завдань. Також Діана Степанівна ознайомила з своїм досвідом роботи в Міжнародних проектах, зокрема україно - польських «Ініціативна молодь1-3», а також «Шкільна Академія Підприємництва» в рамках Польської допомоги. Учні Яценко Діани Степанівни не тільки брали участь у цих проектах, але й були переможцями у конкурсі «Юніор Бізнес», організованим і оплаченим польською стороною. Суть цих проектів є підготовка вчителів – тренерів для розвитку підприємницьких здібностей серед учнівської молоді.
         На завершення Наталя Михайлівна ознайомила присутніх з активними формами роботи на уроках у 8-му класі, також роздала друковані методичні рекомендації щодо їх проведення.
         Методичним засіданням було вирішено на наступне засідання, що пройде у Лозівській ЗОШ I-III ст., використати програми ІКТ, для розробки різних видів роботи з контурною картою, а також залучити проведення таких проектів і для шкіл Байковецької громади на базі комунального закладу Байковецької ЗОШ I-IIст.

uCoz