MENU

 

9 лютого 2017 р. на базі НВК "Лозівська ЗОШ І-ІІІ ст.- ДНЗ" відбувся семінар-практикум вчителів географії Байковецької ОТГ на тему "Мультимедійний супровід до уроку: роль, місце, структура ".
На порядок денний було винесено такі питання:

1. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії (Логін Г.В.) Переглянути презентацію

2. Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу (Загнибіда Н.М..).

3. Підприємницька діяльність на уроках економіки (Яценко Д.С..). Переглянути презентацію

 


 

 Міжшкільне методичне об'єднання учителів географії та економіки

03.11.2016 року, на базі комунального закладу Байковецька ЗОШ I-IIст,відбулося  засідання міжшкільного методичного об`єднання вчителів географії і економіки  Байковецької громади.  На засіданні були присутні зав. методичним кабінетом відділу освіти Байковецької громади Наталя Михайлівна Загнибіда , заступник директора по навчальній і виховній роботі Байковецької ЗОШ I-II ст, Гущина Наталя Романівна, а також вчителі: Яценко Д.С(Байковецька ЗОШ I-IIст, вчителть географії)- голова міжшкільного методичного об`єднання вчителів географії і економіки, Логін Г.В, (Лозівська ЗОШ I-IIIст- ДНЗ, вчитель географії і економіки), Луцюк Р.В.( Стегниківська і Дубівецька ЗОШ I-IIст, вчитель географії), Котович  Г.В. ( Шляхтинецька ЗОШ I-IIст., вчитель географії).
 
 
  
 
         На засіданні розглянули питання«Формування предметних компетенцій як шлях посилення ролі географії та економіки в особистому розвитку учнів у підготовці їх до практичного життя» - Наталя Михайлівна Загнибіда. Наталя Михайлівна пригадала присутнім про види предметних компетентностей, роль кожної з них на різних типах уроків, а також на різних етапах уроків.  При цьому Наталя Михайлівна наголосила,на дотриманні вчителями при викладанні географії і економіки формули  компетентності:
-          по-перше, знання, проте це не просто інформація, а інформація, яка швидко змінюється, є динамічною, різновидною, яку необхідно вміти знайти, відсіяти від непотрібної, перевести у досвід власної діяльності;
-          по-друге, учень повинен вміти застосовувати ці знання у конкретній ситуації, розуміти того, яким способом можна отримати ці знання;.
-          по-третє, учень повинен  адекватно оцінювати себе, світ, своє місце у цьому світі, конкретних знань, а також методу їхнього отримання чи застосування.
Формулу можна виразити так: компетентність = мобільність знань + гнучкість методу + критичність мислення.
Також Наталя Михайлівна ознайомила присутніх з так званим методом Блума – варіант класифікації педагогічних цілей, запропонований групою вчених, під керівництвом Бенджаміна Блума у 1956 році. Він запропонував поділити усі навчальні цілі на три види: когнітивну, афективну і психомоторну. Ці сфери можна описати словами «знаю»,  «відчуваю»  і «творю». Ціль таксономії Блума, - це мотивувати педагогів фокусуватися на всіх трьох сферах, пропонуючи таким чином найбільш повну форму навчання. Для закріплення, Наталею Михайлівною, було запропоновано і проведено тренінг, по типології навчальних компетенцій і їх видах.
          Питання «Проблеми роботи з контурною картою» було розкрито Діаною Степанівною Яценко, вчителем вищої категорії комунального закладу Байковецька ЗОШ I-II ст., також Діана Степанівна роздрукувала методичні поради, щодо вимог роботи з контурною картою, та практичними роботами, в яких контурна карта є одним з основних завдань. Також Діана Степанівна ознайомила з своїм досвідом роботи в Міжнародних проектах, зокрема україно - польських «Ініціативна молодь1-3», а також «Шкільна Академія Підприємництва» в рамках Польської допомоги. Учні Яценко Діани Степанівни не тільки брали участь у цих проектах, але й були переможцями у конкурсі «Юніор Бізнес», організованим і оплаченим польською стороною. Суть цих проектів є підготовка вчителів – тренерів для розвитку підприємницьких здібностей серед учнівської молоді.
         На завершення Наталя Михайлівна ознайомила присутніх з активними формами роботи на уроках у 8-му класі, також роздала друковані методичні рекомендації щодо їх проведення.
         Методичним засіданням було вирішено на наступне засідання, що пройде у Лозівській ЗОШ I-III ст., використати програми ІКТ, для розробки різних видів роботи з контурною картою, а також залучити проведення таких проектів і для шкіл Байковецької громади на базі комунального закладу Байковецької ЗОШ I-IIст.

uCoz